Alle medewerkers van huisartsenpraktijk Albek en Zegger streven ernaar u als patiënt zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat de geleverde zorg niet aan uw verwachtingen voldoet. We willen het graag weten wanneer u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Alleen dan kunnen we dingen veranderen. Tips en suggesties zijn dan ook van harte welkom.
U heeft een klacht. Wat kunt u doen?
Over het algemeen kunt u uw klachten het best eerst met uw eigen huisarts bespreken. Hoe moeilijk dit misschien ook is. Wanneer de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan ze ook niet proberen de klachten op de lossen. Het is fijn om bij het maken van de afspraak door te geven dat het om het bespreken van een klacht of gesprek gaat. Zo kunnen we wat meer tijd inplannen.
U kunt uw klacht ook via onderstaand klachtenformulier doorgeven.
Mocht de uitkomst na het gesprek met de huisarts of de klachtenafhandeling door de praktijk niet naar uw tevredenheid zijn verlopen, dan kunt u een klacht indienen via de landelijke geschillen- en klachtencommissie, Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klacht wordt dan via door een onafhankelijk klachten functionaris behandeld. Voor meer informatie zie www.skge.nl.